Friday 8 April 2016

Ku kejar-kejar tak dapat, ku kutip-kutip keciciran

                                                                        
                                aku akan cuba
                                aku akan usaha
                                aku akan ikhtiar 
                                untuk siapa????
                                untuk diri saya juga
                                kadang-kadang belajar untuk jadi selfish
                                ....tapi itu bukan aku
                                ....hati aku sempit
                                dalam hati ini masih ada taman
                                taman untuk zahraa dan zharief
                                ..untuk suamiku masih ada bunga sekuntum
                                jangan kasi layu naa.....

No comments:

Post a Comment